MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.

Yhdistyksen tiedot

PaikkakuntaMikkeli
LatualueSavo-Karjalan Latualue
MaakuntaEtelä-Savo
AktiivisuusToiminnassa
Perustamispäivä05.02.1952
Yhdistyksen nro500
Yhdistyksen rekisterinumero86.060
Rekisteröintipäivä17.04.1963
Y-tunnus1100119-9

Puhelin0400 426 460
Sähköpostimikkelinlatu@gmail.com
Kotisivuthttps://mikkelinlatu.suomenlatu.org/
Facebookhttp://www.facebook.com/mikkelinlatu
Instagramhttps://www.instagram.com/mikkelinlatu/

Toimintamuodot

Geokätköily Hiihto Kyykkä Kävely Laturetket Lentopallo Lumikenkäily Melonta Patikointi Perheliikunta Polkujuoksu Pyöräily Retkeily Retkiluistelu Sauvakävely Vaellus

Yhdistyksellä on oma maja "Latupirtti" 10 km Mikkelistä. Osoite on Latupirtintie 32, 50670 Otava. Ajo-ohje: Korpikoskentieltä seurataan tienviittoja, navigaattori johtaa mahdollisesti väärää tietä.

Samoin yhdistys omistaa 1/6 osuuden Kiilopään Outaladusta (B5). Huoneisto on jäsenten käytettävissä hakumenettelyllä ja muuten vapaana ollessa varaamalla. Talvella ja keväällä 2018 vapaina ovat vielä viikot 6 ja 18/ 250 €. Maja on hyvin varusteltu kahden erillisen makuuhuoneen, olohuoneen saunan ja keittiötilan sisältävä huoneisto. Huolletut hiihtoladut ja polut alkavat heti rappusilta. Kiilopään tunturikeskukseen on matkaa n. kilometri.

Polkujuoksut alkavat taas toukokuussa

Juoksut alkaa keskiviikkona 2.5. klo 18.00 alkaen Metsolankatu 32, Vanha Kalevankankaan koulu, useita tasoryhmiä. Lenkit jatkuu aina keskiviikkona erillisen ohjelman mukaan, ilmestyy myöhemmin.

Maanantaipyöräilyt alkavat 30.4. klo 18.00

Tutusti alkuun lyhyempiä lenkkejä, lähtöpaikkana toimii edelleen Suur-Savon aukio.

Mikkelin Ladun kevätkokous 28.3. klo 18.00

Mikkelin Latu ry sääntömääräinen KEVÄTKOKOUS 28.3.2018 klo 18.00
Mikkelin työttömät ry:n toimisto, Porrassalmenkatu 1. Klo 17.30 alkaa kahvitarjoilu. Tervetuloa.