KARKKILAN LATU RY

Facebookhttps://www.facebook.com/Karkkilanlatu/

Toimintamuodot

Kävely Linturetket Maastopyöräily Polkujuoksu Retkeily

Karkkilan Latu on vuonna 1954 perustettu yhdistys, joka hoiti ja kehitti esimerkillisellä tavalla Karkkilan liikuntapalveluita. Isoimpana projektina Karkkilan Latu pyöritti Haukkamäen laskettelurinnettä latuverkostoineen terveellä ja aktiivisella talkoohengellä yhteistyössä kaupungin kanssa. Tämä arvokas yhteistyö kuitenkin loppui jossain vaiheessa ja vuodesta 1993 Karkkilan Ladun toiminta on hiipunut ja jäsenet on siirretty Vihdin Vaeltajat ry:n jäseniksi. Tämä siirto on tehty pääjärjestön toimesta, lähin toimiva aluejärjestö perusteena.

Karkkilan Latu on herätetty henkiin tammikuussa 2017.

Karkkilan Latu on kanava vaikuttaa karkkilalaisten luonto- ja lähiliikunta mahdollisuuksiin. Luontoliikuntapaikkojen kehittäminen ja kunnossapito ovat myös tärkeä osa kaupunkimme vetovoimaisuutta ja markkinointia joiden suunnittelussa ja toteuttamisessa haluamme olla aktiivisesti mukana.

Karkkilan Latu MTB

Karkkilan MTB sivusto on tarkoitettu kaikille maastopyöräilystä ja Karkkilan poluista kiinnostuneille. Sivuston tarkoituksena on jakaa mielipiteitä, polkuja, linkki vinkkijä ja fillari suosituksia.

Facebook: https://www.facebook.com/groups/1605664263053442/