KAJAANIN LATU RY

Kajaanin Latu ry on vireä, keski-ikäinen latuyhdistys, jonka tavoitteena on edistää ja aktivoida kaupunkilaisia liikkumaan ja retkeilemään niin luonnossa kuin kaupunkiympäristössä.

Yhdistyksen tiedot

PaikkakuntaKajaani
LatualueOulun Latualue
MaakuntaKainuu
AktiivisuusToiminnassa
Perustamispäivä12.12.1972
Yhdistyksen nro250
Yhdistyksen rekisterinumero
Rekisteröintipäivä
Y-tunnus

Puhelin045 101 6220
Sähköpostiinfo@kajaaninlatu.fi
Kotisivuthttp://www.kajaaninlatu.fi
Facebookhttp://www.facebook.com/kajaaninlatu
Instagramhttp://www.instagram.com/kajaaninlatu

Toimintamuodot

Hiihto Kävely Laturetket Linturetket Lumikenkäily Marja- ja sieniretket Melonta Patikointi Pyöräily Retkeily Sauvakävely Vaellus

Yhdistyksen päälajit ovat hiihto, retkeily, pyöräily, lumikenkäily ja melonta, mutta toimintakalenteristamme löytyy myös muiden lajien tapahtumia. Viime vuosina melonta on kasvattanut suosiotaan ja Kajaanin moni-ilmeiseen vesiympäristöön on rakennettu eritasoisia reittejä palveluineen. Yhdistys järjestää melontakoulutusta sekä ohjattuja melontaretkiä.

Yhdistyksen jäsenenä pääset mukaan jäsenretkillemme, joista osa on täysin maksuttomia. Jäsenenä voit osallistua lempilajisi koulutuksiin ja kursseille. Palveluistamme löytyy monta tapaa nauttia jäsenyydestä. Kajaanin Ladun jäsenenä saat myös Latu ja Polku -lehden.

Luontoliikuntaa koko perheelle!

“Geokätköily-kurssin kautta saimme eväät uuteen harrastukseen, joka on vienyt meidät eri puolille Suomea. Olemme myös vuokranneet lumikenkiä talviretkille.” - Tapanisen perhe.