JUANKOSKEN KUNTOILIJAT RY

Juankosken Kuntoilijat ry on vuonna 1972 perustettu Suomen Latu ry:n alainen paikallisyhdistys. Toimimme hiihdon, retkeilyn ja kaikenlaisen luonnossa tapahtuvan liikunnan edistämiseksi kotipaikkana Juankoski ja toimialueena koko Koillis-Savo. Toivomme kaikkien löytävän mielekkään tavan liikkua ja ulkoilla ihan kaikkina vuodenaikoina.

Yhdistyksen tiedot

PaikkakuntaJuankoski
LatualueSavo-Karjalan Latualue
MaakuntaPohjois-Savo
AktiivisuusToiminnassa
Perustamispäivä18.05.1972
Yhdistyksen nro220
Yhdistyksen rekisterinumero111.411
Rekisteröintipäivä07.11.1972
Y-tunnus1570681-5

Puhelin045114 8853
Sähköpostianjairmeli.korh@luukku.com
Kotisivuthttp://www.juankoskenkuntoilijat.com
Blogi
Facebookhttps://www.facebook.com/Juankosken-Kuntoilijat-ry-207110479306049/?fref=ts

Toimintamuodot

Juankosken Kuntoilijat ry:n toiminta-ajatus on: hiihdon, retkeilyn, patikoinnin ja muun ensisijaisesti luonnossa tapahtuvan kunto-, virkistys- ja terveysliikunnan edistäminen. Tätä ajatusta pidetään toimintasuunnitelman pohjana sekä Suomen Latu ry:n strategian mukaista toimintaa. Yhdistys opastaa kaikkia löytämään mielekkään tavan ulkoilla ja liikkua luonnossa kaikkina vuoden aikoina.
Yhdistyksen arvot ovat: hyvinvointi, yhteisöllisyys, tasavertaisuus ja kestävä kehitys. Toimintansa perusmateriaalia ja koulutusta Juankosken Kuntoilijat saavat mm. Suomen Latu ry:ltä. Aktiivista yhteistyötä pyritään jatkamaan Juankoski kotipaikkana ja koko Koillis-Savo toimialueena. Kuntoilijat katsovat yhteistyön tärkeäksi ja ovat valmiita yhteistoimintaan kaikkien niiden tahojen kanssa, jotka tukevat toiminnallaan ihmisten liikunnallista elämäntapaa.

Tukipuut ulkosalla

Liikutamme vanhuksia säännöllisesti. Ulkoiluystävät toimivat Tukipuut-ryhmän nimikkeellä.

Lasten toiminnassa olemme vahvoja

Lapset-Nuoret työryhmä perustettiin yhdistykseen 1.1.2005. Toiminta on jatkunut aktiivisena edistäen yhdistyksessä lasten- ja perheiden tapahtumia. Vuosittain järjestetään useita tapahtumia perheliikunnan puolella.