SijaintiKaustinen

AjankohtaAlkaa: 07.07.2019, klo 20.00
Päättyy: 08.07.2019, klo 04.00
KokoontumispaikkaJärvelän Koulu

Yövaellukselle lähdetään sunnuntaina 8.7. klo 20 Järvelän koululta (Rantatie 51, Kaustinen). Reittejä on valittavissa kaksi. Lyhyempi reitti kulkee Järvelän koululta Pööskalliolle, Isokalliolle ja takaisin Järvelän koululle. – Sen vaeltaa arviolta 2-3 tunnissa, eli takaisin koululla ollaan kello 22–23 aikaan. Pidemmän reitin vaeltajat kulkevat ensin saman reitin Järvelän koululta Pööskalliolle, Isokalliolle ja takaisin koululle, mutta jatkavat sitten koululta Riippusillalle, Markkulaan, Huntuksenkalliolle, Pauanteelle ja urheilukentälle. Aikaa koko vaellukseen kuluu arviolta 5-6 tuntia eli noin yhden, kahden maissa yöllä vaeltajat ovat urheilukentällä. Urheilukentältä on järjestetty tarvitseville kuljetus takaisin Järvelän koululle. Omat eväät kannattaa ottaa mukaan, sillä matkan varrella on laavu ja nuotiopaikkoja. Reitiltä löytyy myös puucee. Turvallisuudesta huolehtii kymmenen retkeilijäyhdistyksen jäsentä ja ensiapukin on valmiudessa. Ja koska Kaustisella ollaan, yövaeltajille on luvassa myös pelimannimusiikkia.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen 05.07.2019 mennessä Ilmoittaudu. www.kaustinen.net/ilmoittaudu. Vaelluksen hinta on 5 euroa/hlö, hinta on sama kaikille osallistujille. Maksuohje on ilmoittautumislomakkeessa. Vaelluksen järjestävät yhteistyössä Perhonjokilaakson Retkeilijät ry ja Pro Kaustinen.

Tapahtuman nimiYövaellus su 7.7.2019
Tapahtuman lajiKävely