SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 29.05.2020, klo 16.09
Päättyy: 31.05.2020, klo 00.00
KokoontumispaikkaHasanniemi

Toive auringonlaskun ja -nousun kokemisesta meloen on kuultu. Yömelonta toteutetaan perjantai-illasta lauantaiaamuun. Suunnitelmassa on meloa Pyhäselän yli Linnonkalliolle (sijaitsee Tikansaaren luoteisreunassa). Jos luvassa on tuulta ja aallokkoa, valitaan suojaisa reitti. Lauantaipäivä elvytään ja iltapäivällä tutustutaan keväiseen Liperin saaristoon. Sunnuntaiaamuna suunnataan takaisin Joensuuhun. Arvioitu melontamatka viikonlopun aikana on 50 - 60 km. Aallokkomelontakokemus ja- taito on suotavaa, samoin mieltymys avariin selkävesiin. Mahdollisuus lintujen kevätmuuton seuraamiseen. Joensuun Ladun kajakkikalusto on varattu tälle retkelle. Retkenvetäjät: Katri Tiainen ja Rauno Asikainen Ilmoittautumiset 27.5. mennessä: Katri Tiainen, p. 050 495 4855 tai tiaikatri@gmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiYömelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 27.05.2020 mennessä

YhteyshenkilöKatri Tiainen
Sähköpostitiaikatri@gmail.com
Puhelinnumero050 495 4855

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2250 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.