SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 15.05.2018, klo 17.30
Päättyy: 15.05.2018, klo 20.30
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Luontopolku Silmu kulkee suurimmaksi osaksi mäntymetsäisessä maastossa kiiveten välillä ylös kallioille. Paikoitellen maiseman monimuotoisuutta lisäävät pienet suot ja lammet. Reitin varrella on näköalapaikka Nikulanvuorella. Silmu-polun jatkeeksi kuljemmen. 900 metriä Villan tilalle, jossa avautuu eteemme merimaisema. Palaamme samaa polkua takaisin. Reitin kokonaispituudeksi tulee noin 6 kilometriä. Teemme retken YHDESSÄ Armonlaakson vaeltajien kanssa. Ota eväät mukaan ja lähde retkelle. Reitin varrella on laavu ja tulipaikka.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 10.5.mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija. Raisiosta lähdemme klo 17.30 kaupungin talon edestä kimppakyydein. Voit mennä myös suoraan lähtöpaikalle Toiminta-keskuksen pihalle Suutarintie 5 Naantali, josta lähdemme maastoon YHDESSÄ klo 18.

Tapahtuman nimiYhdessä Iltaretkelle Luonnonmaalle
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 10.05.2018 mennessä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.