SijaintiMikkeli
OsoitePuistokatu 3, 50100 Mikkeli

AjankohtaAlkaa: 18.05.2020, klo 00.00
Päättyy: 24.05.2020, klo 23.59

Nyt koronatilanteen vallitessa aloitetaan viikottaiset pyöräilyt viikolla 19. Toteutus on omatahtisina ja / tai pienissä porukoissa ajaen ja noudattaen yleisiä koronaohjeita mm. etäisyyksistä. Pyöräilyssä on suosituksena minimissään 10m:n välimatkat. Reitit voidaan kiertää esim. oheisen listan mukaan. Järjestys vastaa perinteisiä maanantaipyöräilyn reittejä. Yleisen tilanteen normalisoiduttua palataan totuttuihin maanantaipyöräilyihin. Siitä ilmoitellaan erikseen. Liikutaan ja pysytään terveinä. Viikkopyöräilyt 2020 Viikko 19 Mäntyniemen lenkki n. 15 km Viikko 20 Porrassalmen lenkki n.20 Viikko 21 Otava/Korpikoski lenkki n.30 km Viikko 22 Korpijärven lenkki n. 35 km Viikko 23 Siis!: Lenkit kierretään omatoimisesti vältettävä ryhmä ajoja, toimitaan korona ohjeistusten mukaisesti.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedusteluja: Anja p. 0407459965 Jarmo p. 0503362708 Jouni p. 0440178701

Tapahtuman nimiViikkopyöräily
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 31.05. mennessä

YhteyshenkilöSeppo Tiihonen
Sähköpostiseppotiiho@gmail.com
Puhelinnumero0504989674

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.