SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 21.03.2018, klo 18.00
Päättyy: 21.03.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaCarelicumin auditorio

VALOKUVAILTA 3. Keskiviikkona 21.3.2018 klo 18-20 Carelicumin auditorio, Torikatu 21 C. TEEMAT: Rovaniemeläinen ammattiluontokuvaaja ja toimittaja Tea Karvinen on vuodesta 2010 lähtien viettänyt yli 700 päivää Suomen kansallispuistoissa. Tea on käynyt ne kaikki läpi useamman kerran ja eri vuodenaikoina. Elokuussa 2017 ilmestyi valokuva- ja tietokirja seitsemän vuoden työstä. Kirja on osa Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden 2017 virallista ohjelmaa. Illan järjestävät Joensuun Latu ja Joensuun kameraseura yhteisvoimin. Tarjolla on runsaasti silmäkarkkia ja asiantuntevaa puistojen esittelyä. Kannattaa tulla ajoissa. Lisätiedot: Eero Oura, eero.oura@gmail.com, p. 045 260 8551 sekä Ilkka Karppanen, ilkka.karppanen@gmail.com Kaikkiin valokuva- ja teemailtoihin on vapaa pääsy ja kaikki ovat tervetulleita!

Tapahtuman nimiValokuvailta 3.
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com
Puhelinnumero045 260 8551

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.