SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 16.04.2018, klo 18.00
Päättyy: 16.04.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaJoensuun pääkirjaston Muikku-sali

VALOKUVA- TEEMAILTA 4. Maanantaina 16.4.2018 klo 18-20 Joensuun pääkirjaston Muikku-sali, Koskikatu 25 Sydänviikkoa vietetään valokuvaillassa teemalla "Mahdollisuuksia rajoitusten sijaan”. Kaisa ja Christoffer Leka ovat pyöräilleet mm. Islannin ympäri, Suomesta Nizzaan ja viimeksi Yhdysvaltojen halki idästä länteen 6300 km:n matkan. Pariskunta on tehnyt matkoista myös sarjakuvakirjoja, Ameriikan raitistakin. Valokuvailta toteutetaan yhteistyössä Pohjois-Karjalan Sydänpiirin ja Joensuun seutukirjaston kanssa. Tiedustelut: Eero Oura, eero.oura@gmail.com, p. 045 260 8551

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kaikkiin valokuva- ja teemailtoihin on vapaa pääsy ja kaikki ovat tervetulleita!

Tapahtuman nimiValokuva- ja teemailta
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com
Puhelinnumero045 260 8551

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.