SijaintiHelsinki
OsoiteStoan kirjasto, kokoustila/Turunlinnantie 1, 00900 00900 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 22.10.2018, klo 18.00
Päättyy: 22.10.2018, klo 20.00

Retkeilymuistoja voi verestää ja retkeilyvinkkejä saada ja jakaa maanantaina 22.10.2018 klo 18.00 Stoan kirjaston kokoushuoneessa, osoite Turunlinnantie 1, Itäkeskus, Helsinki. Tervetuloa mukaan ja tapaamaan muita ystäviä! Esitä mielelläsi myös toiveita yhdistyksen hallitukselle mahdollisista uusista yhdistyksen lisähankinnoista Kiilopäälle yhteiseen käyttöömme (liukulumikenkien ja ahkion varusteineen lisäksi). Tilaisuudessa olisi myös mukava kuulla onko jäsenillä mielessään asioita, joita yhdistyksenä voisimme esittää Kiilopään tunturikeskuksen suuntaan. Ota mukaan ystävä tai tuttava! Tarjolla on kahvia ja pientä purtavaa.

Tapahtuman nimiVALOKUVA- JA RETKEILYILTA
Tapahtuman lajiRetkeily
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöJohanna Söderholm
Sähköpostijohanna.soderholm@helsinki.fi

KIILOPÄÄN YSTÄVÄT ry

Kiilopään Ystävät ry on 9.12.2013 rekisteröity valtakunnallinen Suomen Ladun jäsenyhdistys. Yhdistys on aatteellinen yhdistys, joka pyrkii ylläpitämään ja edistämään Kiilopään henkeä ja latulaisuutta. Yhdistys pyrkii myös tekemään yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa.