SijaintiUusikaupunki

AjankohtaAlkaa: 26.05.2018, klo 14.00
Päättyy: 26.05.2018, klo 18.00
KokoontumispaikkaMetsälehdon sauna

Vakka-Suomen Sydänyhdistys ja Vakka-Suomen Latu viettävät yhteistä tapahtumaa Metsälehdon saunalla (Haimiontie 365) lauantaina 26.5. klo 14 alkaen. Tapahtuma on osa valtakunnallista Sydänyhdistysten ja Suomen Ladun jäsenyhdistysten yhteistoimintaa. Ohjelmassa mm. mahdollisuus saunomiseen, uintiin, luontoliikuntaan frisbeegolfin pelaamiseen ja kevään havainnointiin. Tarjolla on kahvia, pullaa ja mehua, ehkä jotain muutakin. Sydänyhdistys järjestää yhteiskuljetuksen, lähtö Uudenkaupungin linja-autoasemalta klo 13:30. Ilmoittautumiset tapahtumaan Eija Maikolalle, p. 050 3426908, 15.5. mennessä, samalla voi kertoa että tuleeko yhteiskuljetuksella, vai omalla kyydillä. Lämpimästi tervetuloa sekä Sydänyhdistyksen että Vakka-Suomen Ladun jäsenet! Toivotaan runsasta osanottoa kummastakin yhdistyksestä!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset Eija Maikolalle p. 050 3426908, samalla voi sopia mahdollisesta yhteiskuljetukseen osallistumisesta.

Tapahtuman nimiVakka-Suomen Sydänyhdistys tulee vieraaksemme
Tapahtuman lajiMuu