SijaintiYlivieska

AjankohtaAlkaa: 19.04.2018, klo 17.00
Päättyy: 19.04.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaHuhmarin kisamaja

Vaelluskurssi Oletko haaveillut vaeltamisesta ja mielinyt luonnon rauhaan, kuvitellut, miten nostat rinkan selkään ja lähdet, yövyt teltassa tai autiotuvalla ja nautit retkeilyn vapaudesta. Mutta et tiedä mihin lähteä, mistä varusteet, kaveri puuttuu, kokemusta ei ole eikä oikein uskallustakaan. Näihin toiveisiin saat ehkä vastauksen tästä. Ylivieskassa järjestetään vaelluskurssi, jossa käydään läpi vaeltamisen perusasioita: suunnittelu, varusteet, retkimuona, suunnistus, leiriytyminen, turvallisuus ja eräensiapu. Kahden illan teoriaosuus pidetään 19.4 ja 26.4.18 Ylivieskassa ja kolmen päivän vaellus Pihtiputaan ja Reisjärven takamailla. Kurssin vetäjinä toimivat eräoppaat Hannu Virtanen Maaselän ladusta ja Sari Lehtola Ylivieskan ladusta. Lisätietoja voit kysellä Hannulta p. 0400 399794 tai Sarilta sarianelmi@gmail.com.

Tapahtuman nimiVaelluskurssi / Teoria I-osuus
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiVaellus
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSari Lehtola
Sähköpostisarianelmi@gmail.com

YLIVIESKAN LATU RY

Ylivieskan Latu on Alavieskan, Sievin ja Ylivieskan alueilla toimiva aktiivinen yhdistys. Järjestämme retkiä ja tapahtumia mm. hiihto, lumikenkäily, patikointi, melonta, pyöräily, geokätköily, avantouinti, luontoretket ja perhetapahtumat.