SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 05.12.2018, klo 17.11
Päättyy: 05.12.2018, klo 17.11
KokoontumispaikkaSovitaan erikseen

Vaellus Susitaipaleella 30.5. - 2.6.2019 Susitaival on 95 km pitkä vaellusreitti, jonka varrella on soita, harjuja ja metsäisiä taipaleita. Ryhmän koko max 10 henkeä vetäjän lisäksi. Vaellus on huollettu, jos tiestön kunto sallii sen, muutoin kannamme itse rinkkamme. Pyrimme yöpymään autiotuvilla, päivämatkat noin 20 - 30 km. Maasto ei ole hankala, mutta pitkien päivämatkojen vuoksi vaellus on vaativa. Ilmoittautuneet saavat tarkan retki-infon yhteisessä kokoontumisessa, josta sovitaan heti ilmoittautumisajan umpeuduttua. Ilmoittautuminen 15.5. mennessä: Tuula Turunen, thturunen@gmail.com, p. 050 372 6242

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiVaellus Susitaipaleella 30.5. - 2.6.2019
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 15.05.2019 mennessä

YhteyshenkilöTuula Turunen
Sähköpostithturunen@gmail.com
Puhelinnumero050 372 6242

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.