Sijainti

AjankohtaAlkaa: 29.03.2018, klo 09.00
Päättyy: 08.04.2018, klo 22.00
KokoontumispaikkaOulu

Vaativalle hiihtovaellukselle lähdemme Torneträskistä Torniojärven itäpäästä n. 50 km Kiirunasta Abiskoon päin. Ylitämme Torniojärven ja seurailemme kelkkauraa Kuttuvuoman ja Vuoskojauren lapinkylien kautta Kamasjaurelle. Sieltä seurailemme joko kelkkareittiä tai kiertelemme sään ja keliolosuhteiden salliessa Råstojaurelle, josta matkamme jatkuu ja päätämme vaelluksen Keinovuopioon Peeran kohdalle. Viimeiseksi yöksi tulemme Ropinpirtille. Reitin varrella on vähän kämppiä, joten suurin osa öistä on telttaöitä. Matkan hinta Tunturiladun jäsenille on 150 €, muille 190 €. Matkan hintaan kuuluu menomatkan ruokailu, sauna, päivällinen, majoitus ja aamiainen Ropinpirtillä, paluumatkan ruokailu sekä opastus ja värikarttakopio. Matkakustannukset jaetaan osallistujien kesken. Ilmoittaudu Untolle, p. 040-836 6462, sähköpostilla unto.ojalehto(at)gmail.com tai Ainolle, p. 040-770 6282, sähköpostilla aino.hamalainen(at)oulu.fi. Ilmoittautumismaksu 40 € 20.2.2018 mennessä. Loppumaksu 10.3.2018 mennessä. Viitenumero 1818

Tapahtuman nimiVaativa hiihtovaellus Kiirunasta Kilpisjärvelle
Tapahtuman lajiHiihto