SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 10.05.2018, klo 11.00
Päättyy: 10.05.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaHulvelankatu 35,Raisio

Tervetuloa koko perheen voimin toteuttamaan unelmia liikunnan merkeissä. Kisailemme pihalla mm. muistipelin ja 'kimplen' kiemuroissa. Läheiselle polulle pääsemme muumien opastuksella. Olemme ulkona. Pukeudu sään mukaan. Ota mukaasi myös pienet retkieväät. Rinkka tarjoaa menua osallistujille. ' Jos tulet - ehkäpä yllätyt' TERVETULOA!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 7.5.2018 mennessä. Sähköpostilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh. 044 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiUnelmien liikuntapäivä Luontotarha Lumikon luona
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.