SijaintiSalla

AjankohtaAlkaa: 11.05.2019, klo 12.00
Päättyy: 11.05.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaSallan koulukeskuksen parkkipaikka

Unelmien liikuntapäivä lauantaina 11.5.2019. Ohjattu polkupyöräretki uudella kevyenliikenteen väylällä välillä Salla-Sallatunturi-Poropuisto ja takaisin. Takaisin tullessa ja tulistellaan Pyhäjärven rannalla Sallan Erä- ja kalamiesten Pyhärannan tukikohdassa. Kodassa nokipannukahvit ja pihalla ulkopelejä. Yhteensä pyöräilymatka on noin 25 km. Osallistumisen voi tehdä myös kävellen Salla-Pyhäranta-Salla, jolloin edestakainen kävelymatka on noin 8 km. Myös kävelijöille tarjolla Pyhärannassa nokipannukahvit tai mehua. Jos haluaa paistaa makkaraa, niin omat eväät mukaan. Tiedustelut Eero Vaarala, puh 0400 196 824 tai sähköpostilla: sallanlatu@gmail.com

Tapahtuman nimiUnelmien liikuntapäivä
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluIlmainen kaikille

YhteyshenkilöEero Vaarala
Sähköpostisallanlatu@gmail.com
Puhelinnumero0400 196 824

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!