SijaintiRistiina

AjankohtaAlkaa: 11.05.2019, klo 10.00
Päättyy: 11.05.2019, klo 12.00
KokoontumispaikkaRistiinan yhtenäiskoulun hiekkakenttä

"Unelmien liikuntapäivä" teemana pyöräily Koulukeskuksen hiekkakentällä. OHJELMASSA: Vinkkejä pyöräilijän lihashuoltoon ja venyttelyyn. Kokenut pyörien korjaaja antaa neuvoja pyörän huoltoon. Sähköpyöräilyn ja fat-biken harrastajat kertovat kokemuksiaan näiden pyörien käytöstä. Liikenneturvan sääntövisa. Esitellään Rinkan pyöräilykalenteri ja reitit, LAPSILLE pyöräilyn taitorata ja ulkoleikkejä koko perheelle. Lopuksi pyöräillään ympäri Ristiinan taajaman kevyenliikenteenväylillä. TERVETULOA!

Tapahtuman nimiUNELMIEN LIIKUNTAPÄIVÄ
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEeva Tuominen
Puhelinnumero0503830346

RISTIINAN RINKKA RY

Olemme Suomen Ladun jäsenyhdistys ja toimimme Mikkelin Ristiinassa. Ulkoilu ympäri vuoden ja eri muodoissaan on toimintamme perusta. Meitä tapaa kesäisin pyöräilemässä ja patikoimassa, talvisin talviuintipaikalla, sauvakävelemässä, hiihtämässä jne. Osallistumme paikallisiin yleisötapahtumiin, järjestämme omia retkiä ja osallistumme valtakunnallisiin teematapahtumiin. Tarjolla monipuolisia tehtäviä vapaaehtoisille.
Toivomme jokaisen löytävän itselleen sopivan tavan ulkoilla.
Tervetuloa mukaan.