SijaintiJuuka

AjankohtaAlkaa: 03.03.2018, klo 09.00
Päättyy: 04.03.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaJuuan uudistuneella ABC:llä

Umpihankihiihto hiihdetään jälleen Juuassa, tällä kertaa hiihto suuntautuu Juuan taajamasta kohti Petrovaaraa ja siellä sijaitsevaa viihtyisää metsästysseuran majaa. Majan pihapiirissä on sauna ja kota, jossa voimme viettää leppoisaa iltaa nuotion ääressä. Kokoontuminen lauantaina klo 9 Juuan uudistuneella ABC:llä, josta siirrymme lähtöpaikalle ja starttaamme n. 20 km:n hiihtomatkalle. Reitin varrella tehdään tulet ja jokainen voi tankata mielensä mukaan. Mukaan omat eväät, saunakamppeet, vaihtovaatteet, makuupussi ja makuualusta. Vietetään yhdessä ikimuistoinen viikonloppu ihanissa talvimaisemissa! Ilmoittautuminen 18.2. mennessä: Tapio Vartiainen, twartsu@hotmail.com tai tekstiviestillä p. 050 522 0337

Tapahtuman nimiUmpihankihiihto Juuan vaaramaisemissa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöTapio Vartiainen
Sähköpostitwartsu@hotmail.com
Puhelinnumero050 522 0337

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.