SijaintiÄhtäri
OsoiteÄhtäri, Soini, Lehtimäki Ähtäri

AjankohtaAlkaa: 17.02.2021, klo 00.00
Päättyy: 14.03.2021, klo 23.59
KokoontumispaikkaPihat ja puistot oman valinnan mukaan

Osallistu #UlkonaKuinLumiukko -haasteeseen seuraavalla tavalla: 1. Rakenna yksi tai useampi lumiukko kampanja-aikana 17.2.-14.3.2021. 2. Syötä rakentamiesi lumiukkojen määrä lumiukkolaskuriin, joka löytyy osoitteesta suomenlatu.fi/lumiukko. 3. Ota rakentamastasi lumiukosta kuva ja lähetä se Suomenselän Samoilijoiden Facebook-sivujen Viesti-toiminnon kautta tai lähettämällä kuvat sähköpostitse osoitteeseen kati.granroth@gmail.com. Julkaisemme kuvia lumiukoistanne Suomenselän Samoilijoiden Facebook- ja Instagram -sivuilla! Pakkaslumikaan ei estä lumiukon rakentamista. Kotipihoille voi nimittäin helposti tehdä itse lumiukkoaihioita käyttämällä pahvilaatikkoa muottina. Koulujen talvilomaviikolla (vko 9) Suomenselän Samoilijoiden tekemiä valmiita lumiukkoaihioita löytyy mm. Ähtärin leikkipuistoista, puistoista ja urheilukentän laitamilta. Aihiot on liputettu sinisillä Suomen Ladun #UlkonaKuinLumiukko -viireillä. Suomenselän Samoilijoiden Facebook-sivuilla ilmoitetaan, mistä niitä milloinkin löytyy. Omat työvälineet ja muu rekvisiitta mukaan. Rakennetaan yhdessä ilosta ja positiivisuudesta viestiviä lumiukkoja!

Tapahtuman nimi#UlkonaKuinLumiukko - Ähtäri, Soini, Lehtimäki
Tapahtuman lajiLumenveisto