SijaintiRauma
Osoite Rauma

AjankohtaAlkaa: 17.02.2021, klo 08.00
Päättyy: 14.03.2021, klo 22.00

Rauman Latu ry kannustaa kaikkia ulkoilemaan ja mikä olisikaan hauskempaa yhdessä tekemistä kuin lumiukon rakentaminen. Pakkaslumikaan ei haittaa lumiukon tekemistä, apuna voi käyttää ämpäriä tai pahvilaatikkoa muottina. Hiihtolomaviikolla (vk 8) Latumajalla omatoiminen ulkoiluviikko ja tavoitteena on saada mahdollisimman monta lumiukko rakennettua! Latumajalla (23.-26.2.) kahvio auki kioskina klo 10-14, hiihtoladut kunnossa, lumiukkopolku ja pulkkamäki odottaa kävijöitä, mahdollisuus kokeilla lumikenkiä sekä to ja pe hiihdonopetusta. Osallistu #UlkonaKuinLumiukko -haasteeseen seuraavalla tavalla: 1. Rakenna yksi tai useampi lumiukko kampanja-aikana 17.2.-14.3.2021. 2. Syötä rakentamiesi lumiukkojen määrä lumiukkolaskuriin, joka löytyy osoitteesta suomenlatu.fi/lumiukko 3. Ota rakentamastasi lumiukosta kuva ja lähetä se Rauman Latu ry Facebook-sivuille tai sähköpostitse rauman.latu@gmail.com. Julkaisemme kuvia lumiukoistanne Rauman latu ry:n Facebook- ja Instagram-sivuilla. Pssst!... lumiukosta kuvan lähettäneiden kesken Rauman Latu ry palkitsee kolme parasta.

Tapahtuman nimi#UlkonaKuinLumiukko
Tapahtuman lajiLumenveisto
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

Yhteyshenkilörauman.latu@gmail.com

RAUMAN LATU RY

Rauman Ladun tavoitteena on olla aktiivinen jäsenten ja lähialueiden asukkaiden liikuttaja. Tätä toteutetaan edistämällä liikunnallista elämäntapaa, luomalla monipuolisia mahdollisuuksia kokea luontoa ja edistämällä kaikenikäisten luontosuhteen vahvistumista. Järjestämme paikallisesti Suomen Ladun keskeisiin ulkoilun, liikunnan, vaikuttamisen ja yhteistyön teemoihin liittyvää toimintaa.