Sijainti ja aikataulu

AjankohtaAlkaa: 24.02.2024, klo 12.00
Päättyy: 24.02.2024, klo 15.00
KokoontumispaikkaTalviuintipaikka Koskenranta

Lumiukkojen tekeminen on ulkoilua parhaimmillaan, eikö? Tervetuloa mukaan Ulkona kuin lumiukko -päivänä veistämään valmiista aihiosta omanlainen lumiukko Koskenrannan talviuintipaikalle, Kuorevirrankatu 16. Samalla pääset testaamaan Kiuruveden Ladun talvilulkoilun välineitä, kuten lumikenkiä ja liukulumikenkiä. Tapahtumassa makkaraa ja mehua tarjolla! Tapahtuma liittyy Lähitapiola Idän antamaan avustukseen, jolla se haluaa edistää ihmisten liikkumismahdollisuuksia ja panostaa hyvinvointiin alueellaan.

Lähitapiola luovuttaa tapahtumassa lahjoituksen Kiuruveden Ladulle.

Tapahtuman tiedot

Tapahtuman nimiUlkona kuin lumiukko
TyyppiTapahtuma
Tapahtuman lajiLumenveisto
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

Tapahtuman yhteystiedot

YhteyshenkilöRiitta Koivunurmi
Sähköpostikiuruvedenlatu@gmail.com
Puhelinnumero040 9629621

KIURUVEDEN LATU RY

Kiuruveden Latu on pieni mutta aktiivinen latu-yhdistys Pohjois-Savossa. Kiuruveden Latu on perustettu perustettu 17.1.2001.
Voit vuokrata välineitä omatoimiseen ulkoiluun, osallistua ohjatuille patikkaretkille, polkujuoksutreeneihin tai kesäiltojen polkupyöräretkille.

Ilmoitamme tapahtumista Kiuruveden Ladun Facebook-sivuilla ja Instagramissa tai kysy
lisää lajivastaavalta. Löydät yhteystiedot Luottamushenkilöt-osiosta.

Tule mukaan löytämään ulkona liikkumisen ilo!

Katso yhdistyksen omat sivut