SijaintiRauma
OsoiteLemmenkujantie 61 Rauma

AjankohtaAlkaa: 23.02.2021, klo 10.00
Päättyy: 26.02.2021, klo 14.00

Omatoiminen Ulkoiluviikko 23.-26.2. Latumaja auki 10-14 Latumajalla ulkoiluviikolla mahdollisuus omatoimiseen ulkoiluun, tule rakentamaan lumiukko ja osallistu lumiukkohaasteeseen. Tai kulkemaan lumiukkopolkua, tutustumaan lumikenkäilyyn tai laskemaan pulkkamäkeä. Torstaina ja perjantaina majalla hiihdonopetusta! ⛄🎿🛷❄️☀️🧡 Huomioidaan koronarajoitukset yhdessä! 1. Tule vain terveenä 2. Pidä turvavälit 2. Käytä kasvomaskia 3. Huolehdi käsi- ja yskimishygieniasta 3. Huomioi alueelliset rajoitukset (Sisätiloissa ja alueellisesti rajatuissa ulkotiloissa voidaan kuitenkin järjestää yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, joihin osallistuu enintään 10 (kymmenen) henkilöä edellyttäen, että turvallisuus niissä voidaan varmistaa noudattaen opetus- ja kulttuuriministeriön ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen antamaa ohjetta). Ladun kahvio toimii kioskina, takeaway -periaatteella. Haetaan kahvit sisältä ja nautitaan ulkona. Ulkoiluviikolla 23.–26.2. klo 10–14 majalla ohjaajat ohjaamassa toimintaa, heiltä voit kysyä neuvoja. Huomioi turvavälit kioskilla, kodalla, grillauspaikalla ja pulkkamäessä. Välitetään toisistamme, nautitaan ulkoilusta ja pysytään terveenä 🧡

Tapahtuman nimiUlkoiluviikko 23.-26.2.
Tapahtuman lajiLumenveisto
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

Yhteyshenkilörauman.latu@gmail.com

RAUMAN LATU RY

Rauman Ladun tavoitteena on olla aktiivinen jäsenten ja lähialueiden asukkaiden liikuttaja. Tätä toteutetaan edistämällä liikunnallista elämäntapaa, luomalla monipuolisia mahdollisuuksia kokea luontoa ja edistämällä kaikenikäisten luontosuhteen vahvistumista. Järjestämme paikallisesti Suomen Ladun keskeisiin ulkoilun, liikunnan, vaikuttamisen ja yhteistyön teemoihin liittyvää toimintaa.