SijaintiTuusula

AjankohtaAlkaa: 19.09.2020, klo 10.00
Päättyy: 19.09.2020, klo 12.30
KokoontumispaikkaKaarikujan parkkialue Frisbeegolf radan vieressä

Nyt on aika laajentaa reviiriä! TuusLaMtbn lenkki nro 4. ajetaan Kellokoskella Porakallion ja Korkeakallion alueella. Lenkin luokitus on vaativa, ja se ei sovellu vasta lajin aloittaneille. -------------------------------- Lenkistä kertyy matkaa arviolta max 20km luultavasti vähemmän. Lähtöpaikkana toimii Kaarikujalla sijaitseva parkkialue. (Kellokosken frisbeegolf radan vieressä). Lenkin järjestää Tuusulan Latu ja Pyörä. Lenkille saavat osallistua kaikki halukkaat, ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen. Lenkille tarvitset toimivan maastopyörän sekä omaan päähän sopivan kypärän. Muita suositeltavia varusteita: -Ajolasit tms urheilulasit suojaamaan silmiä roskilta ja ötököiltä. -Hanskat suojaamaan käsiä risuilta ym. -Puhelin jossa riittävästi akkua. Puhelimen voi suojata kosteudelta esim minigrip pussilla. -Juotavaa pulloon tai juomareppuun. Myös pientä energiaa antavaa evästä voi ottaa. -Pumppu sekä omaan pyörään sopiva vara sisäkumi. -Pikatyökalut joilla voi suorittaa esim. sisäkumin vaihdon. -Pikaketjulukko siltä varalta jos ketjut katkeaa omasta pyörästä. -Takavaihtajan korvake omaan pyörään. Lajiin ja säähän sopiva vaatetus. Alle 18v henkilöillä tulee olla vanhempien suostumus- ja alle 12vuotiailla huoltaja mukana.

Tapahtuman nimiTuusLaMtb ohjattu maastopyörälenkki Kellokoskella
Tapahtuman lajiMaastopyöräily