SijaintiTuusula

AjankohtaAlkaa: 25.11.2020, klo 18.00
Päättyy: 25.11.2020, klo 20.30
KokoontumispaikkaLepolan päiväkodin parkkialue

Ohjattu maastopyörälenkki Jokelassa. Tämän lenkin luokitus on keskivaativa, eli se ei sovellu aloittelijoille. -------------------------------- Lenkistä kertyy matkaa arviolta noin 22km, mutta todellisen kertymän näemme lenkin jälkeen. Lähtöpaikkana toimii Lepolan päiväkodin parkkipaikka. Suuntaamme sieltä Lepolan metsän läpi Nykiön ja Myllykylän poluille. Lenkin järjestää Tuusulan Latu ja Pyörä. Lenkille saavat osallistua kaikki halukkaat, ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen. Toki olisi mukava että lenkeillä säännöllisesti käyvät liittyisivät yhdistyksemme jäseniksi. Lenkille tarvitset toimivan maastopyörän sekä omaan päähän sopivan kypärän. Muita suositeltavia varusteita: -Ajolasit tms urheilulasit suojaamaan silmiä roskilta ja ötököiltä. -Hanskat suojaamaan käsiä risuilta ym. -Puhelin jossa riittävästi akkua. Puhelimen voi suojata kosteudelta esim minigrip pussilla. -Juotavaa pulloon tai juomareppuun. Myös pientä energiaa antavaa evästä voi ottaa. -Pumppu sekä omaan pyörään sopiva vara sisäkumi. -Pikatyökalut joilla voi suorittaa esim. sisäkumin vaihdon. -Pikaketjulukko siltä varalta jos ketjut katkeaa omasta pyörästä. -Takavaihtajan korvake omaan pyörään. Lajiin ja säähän sopiva vaatetus. Toivomme että klikkaat "osallistuu" kuvakkeesta jos olet tulossa lenkille. Näin saamme vähän tietää että minkä verran lenkille on tulossa porukkaa. Alle 18v henkilöillä tulee olla vanhempien suostumus- ja alle 12vuotiailla huoltaja mukana. Näinä poikkeavina aikoina voimme vielä harrastaa ulkoliikuntaa hyvillä mielin. Muistetaan yleinen ohjeistus. Pidetään turvavälit kunnossa, ja niistetään vain nenäliinaan. Letkassa ajaessa emme syljeskele nyt, emmekä muulloinkaan. Tervetuloa lenkille!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Toivon että ilmoittaudut lenkille viimeistään ennen sen alkua. Laita sähköpostia osoitteeseen: rikun.mtb.juttuja@gmail.com

Tapahtuman nimiTuusLaMtb keskivaativa Jokelassa
Tapahtuman lajiMaastopyöräily