SijaintiHelsinki

AjankohtaAlkaa: 08.04.2019, klo 19.00
Päättyy: 08.04.2019, klo 20.30
KokoontumispaikkaKeskuskirjasto Oodi

HUHTIKUUN KERHOILTA - MUUTTUNUT PAIKKA JA KELLONAIKA Pasilan kirjaston erheestä johtuen Kavtsin huhtikuun kerhoillan paikka ja kellonaika ovat muuttuneet. Kerhoilta pidetään Oodi-kirjaston KUUTIO-salissa maanantaina 8.4. 2019 KELLO 19.00. Kuutio-sali löytyy Oodin toisesta kerroksesta Sanoma-talon puoleisesta päästä. Tilaisuus on kaikille avoin, ja siellä ei ole kahvitusta, eikä 2 euron maksua peritä. Kuutioon mahtuu 60 henkeä, kannattaa tulla hyvissä ajoin. Aihe on siis TUULENTYTTÖJEN VAELLUS GRÖNLANNIN HALKI, 38 vuorokautta, 600 kilometriä, jäätikön länsirannikolta itärannikolle kolmen naisen voimin kuuden ahkion kanssa. Kuinka varautua white out-tilaan, jääkarhun kohtaamiseen, myrskyihin? Kuinka insuliinidiabeetikko varustautui?  Kuinka reissu sitten meni? Tästä kaikesta kuulemme näyttävien kuvien kanssa. Tervetuloa, tuo mukaan ystäväsikin! Vastuuhenkilö Annu Koistinen  050 3266960

Tapahtuman nimiTuulentyttöjen vaellus, kerhoilta
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).