SijaintiHelsinki
OsoiteKoetilantie 1, 00002 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 14.05.2018, klo 18.00
Päättyy: 14.05.2018, klo 18.00

LINTURETKI Viikkiin ma 14.5. klo 18–20/20.30. Lähtö entisen Gardenian edestä, Koetilantie 1, Helsinki. Julkisella liikenteellä paikalle pääsee ainakin busseilla 78 (Rautatientorilta), 79 (Malmilta tai Herttoniemestä) sekä Jokeri-linjalla 550. Tarkemmat aikataulut löydät www.reittiopas.fi. Seuraamme lintujen kevätmuuton edistymistä Viikin pelloilla ja Vanhankaupungin lahdella mm. Hakalan uudesta tornista. Reitin varrella on Viikin arboretum, johon voit tutustua halutessasi omatoimisesti lintujen tarkkailun lomassa. Mukaan kannattaa ottaa sään mukainen vaatetus, retkieväät mieltymyksiesi mukaan sekä jos sinulla on: kiikarit, kaukoputki ja lintuopas. Lintuoppaanamme on Hannu Maula. Retkelle ei ole ennakkoilmoittautumista. Retken yhdyshenkilö on Markku Arola p. 0500-777 554.

Tapahtuman nimiToukokuun kerhoilta ulkona
Tapahtuman lajiLinturetket
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMarkku Arola

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).