SijaintiKemi

AjankohtaAlkaa: 20.10.2020, klo 17.30
Päättyy: 20.10.2020, klo 19.00
KokoontumispaikkaEntisen Ristikankaan hiihtomajan parkkipaikka

ut maastopyöräily tiistait jatkuvat. 20.10 klo. 17.30 kokoonnumme entisen Ristikankaan hiihtomajan parkkipaikalle (Hiihtomajanpolku 28 94600 Kemi ) Pimeän ja liukkauden vuoksi ajelemme helpompia polkuja Rovan maastoissa. Lenkit sopivat kaikille, jotka haluavat saada tuntumaa maastopyöräilyyn, oppia maastopyöräilyyn sopivia reittejä ja tutustua muihin maastopyöräilyn harrastajiin. Ajamme n. 1.5 tuntia helpohkoa maastoa rauhallista vauhtia. Lenkille tarvitset kunnollisen maastopyörän ja pakollisen kypärän ( JÄRJESTÄJÄLTÄ EI OLE LAINATTAVISSA KUMPAAKAAN ) Hanskat , kosteutta pitävät housut ( märkä heinikko ) ja maastoon sopivat kengät myös mukaan. Huolehdithan myös ajovalot kuntoon. Juomapullo kannattaa ottaa mukaan. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. lisätietoja : keminlatu@gmail.com Noudatamme viranomaisten koronaohjeistusta. Yhteislenkeille saa osallistua vain terveenä ja osallistujien on huolehdittava riittävistä turvaväleistä sekä noudatettava annettuja ohjeita.

Tapahtuman nimiTiistain maastopyöräilyt Kemissä
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu

YhteyshenkilöVesa Liukkonen
Sähköpostiliukkonen.vesa@gmail.com
Puhelinnumero0503597384

KEMIN LATU RY

Kemin Latu on perustettu vuonna 1955. Tavoitteenamme on tarjota jäsenille ja Kemin sekä lähialueiden asukkaille ulkoliikuntatapahtumia.