SijaintiNousiainen

AjankohtaAlkaa: 06.05.2018, klo 09.00
Päättyy: 06.05.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaTryykin aitta, Maskuntie 30, Nousiainen

Polkuretki Tevavuoren polku järjestetään sunnuntaina 6.5. Polkuretken lähtöpaikka on Tryykin aitta, osoite Maskuntie 30, Nousiainen, lähdöt klo 9.00 – 11.00 välillä. Reittejä on kolme eripituista: perhereitti n. 2,5 km, joka on tarkoitettu perheen pienimmille ja heidän vanhemmilleen sekä Uunisvuoren reitti n. 5 km ja Tevavuoren reitti n. 10 km, reitti kulkee Uunisvuoren luolan kautta. Reittejä muutetaan osallistujien toiveiden mukaan hieman viime uodesta ja merkintöjä lisätään. Uunisvuoren Suden-luolassa voi tutustua Susi-Matin mielenkiintoiseen tarinaan ja hänen kukkaroonsa, Tevavuoren laella ihastellaan kauas avautuvia maisemia. Uunisvuorelta Vuorenpään laavulle kuljettaessa poiketaan ihastelemassa Vuorenpään erämaajärveä. Mehupiste matkan varrella sekä huoltopiste Vuorenpään laavulla, jossa on myynnissä grillimakkaraa, muurinpohjalettuja, kahvia ym. Polkuretki on yksi neljästä polkuretkipassiprojektiin kuuluvista polkuretkistä. Muut siihen kuuluvat polkuretket patikoidaan syksyllä: Paimion Polku, Karevan kierto ja Suden polku. Osallistujat saavat ensimmäisellä osallistumiskerralla polkuretkipassin, passi säilytetään ja otetaan mukaan seuraaville polkuretkille. Passiin lyödään leima tai merkintä osallistumisesta. Kolme leimaa oikeuttaa Scandinavian Outdoorin lahjakortin arvontaan ja kaksi leimaa CMlahjakortin arvontaan.

Tapahtuman nimiTevavuoren polkuretki
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu5,00 £/aikuinen
0,00/lapsi

YhteyshenkilöHilkka Stenroos
Sähköpostihilkka.e.stenroos@gmail.com
Puhelinnumero040 777 5980

KUHANKUONON LATU JA POLKU RY

Yhdistyksen tarkoitus on ympärivuotisella toiminnallaan vakiinnuttaa luonnossa tapahtuvaa kunto- ja virkistysliikuntaa, tehdä retkeily tunnetuksi ja yleiseksi tavaksi sekä edistää ulkoilukulttuuria ja ulkoilun hyviä tapoja järjestämällä retkiä, tapahtumia, tempauksia, koulutusta, vaelluksia ja luontoon tutustumista.