SijaintiNousiainen

AjankohtaAlkaa: 05.05.2019, klo 09.00
Päättyy: 05.05.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaVuorenpään tilan talouspiha

Polkuretki järjestetään sunnuntaina 5.5. Lähtö on Vuorenpään tilan talouspihalta klo 9:00 – 11:00. Reittejä on kolme eri pituisia: perhereitti n. 2,5 km, joka on tarkoitettu perheen pienimmille ja heidän vanhemmilleen sekä Uunisvuoren reitti n. 5 km ja Tevavuoren reitti n. 10 km. Uunisvuoren Suden-luolassa tutustutaan Susi-Matin tarinaan ja hänen kukkaroonsa. Matkan varrella mehupiste sekä huoltopiste Vuorenpään laavulla, jossa on myynnissä grillimakkaraa, muurinpohjalettuja, kahvia ym. Polkuretki on yksi neljästä polkuretkipassi-projektiin kuuluvista polkuretkistä. Muut siihen kuuluvat polkuretket patikoidaan syksyllä: Paimion Polku, Kullaanpolku ja Suden polku. Osallistujat saavat polkuretkipassin ja siihen leiman jokaisesta osallistumisesta. Kolme leimaa passissa oikeuttaa Scandinavian Outdoorin lahjakortin arvontaan ja kaksi leimaa CM- lahjakortin arvontaan.

Tapahtuman nimiTevavuoren polku
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu5 €

YhteyshenkilöHilkka Stenroos
Sähköpostikuhankuono@gmail.com
Puhelinnumero0407775980

KUHANKUONON LATU JA POLKU RY

Yhdistyksen tarkoitus on ympärivuotisella toiminnallaan vakiinnuttaa luonnossa tapahtuvaa kunto- ja virkistysliikuntaa, tehdä retkeily tunnetuksi ja yleiseksi tavaksi sekä edistää ulkoilukulttuuria ja ulkoilun hyviä tapoja järjestämällä retkiä, tapahtumia, tempauksia, koulutusta, vaelluksia ja luontoon tutustumista.