SijaintiMikkeli
Osoite, 50100 Mikkeli

AjankohtaAlkaa: 09.05.2018, klo 12.00
Päättyy: 09.05.2018, klo 12.00

Mikkelin Ladun kaikille avoimet toukokuun 2018 teemapyöräilyt keskiviikko 9.5 klo 12 - keskiviikko 16.5. klo 12 - keskiviikko 23.5. klo 12 - keskiviikko 305. klo 12 - ajelemme rauhallisesti kaupungin alueella tarvittaessa taukoillen; juomapullo tms. oman tarpeen mukaan.... kypärä päähän!!!! (eka kerralla Laajalampi >Tuukkala > Moisio > Pursiala > Mikkelipuisto > lähtöpaikalle.) lähtöpaikka: Urheilupuisto, Anni Swanin katu 3 erityisteemat: pe 11.5. pyöräilemme Tupalaan tutustumaan Mosaiikkimiljööseen. Siellä myös mahdollisuus tehdä pieni mosaiikkityö hintaan n. 10 €. Lähtö klo 10. la 19.5. pyöräretki Otavan entiselle koulutilalle, jossa Kevätpäivät; paljon tapahtumia; mm. karjan lasku laitumille klo 12.30!. Matkaan lähdemme klo 10.30 ja kotiin lähdemme, kun karja on laitumelle päässyt. Paluu joko menoreittiä tai Korpikosken kautta. Lisää tietoja saat Anjalta puh. 040 745 99 65 tai sähköpostitse anjakaarina.marttila@gmail.com

Tapahtuman nimiTeemapyöräily
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnja Marttila
Sähköpostianjakaarina.marttila@gmail.com
Puhelinnumero040 745 99 65
www-sivutmikkelinlatu.fi

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.