SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 15.02.2019, klo 18.00
Päättyy: 15.02.2019, klo 21.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Täysikuu on kuunvaihe, jolloin maahan näkyvä eli ’maata katsova’ kuun pinta on täysin auringon valaisema. Kuu näyttää täydenkuun aikaan pyöreältä. Almanakan mukaan täysikuu on 19.2.2019 eli retkemme on lähellä täydenkuun aikaa. Retriitti eli retretti on vetäytymistä ja hiljentymistä. Retriitin tarkoituksena voi olla esim. arjen huolten unohtaminen ja itsetutkistelu. TEEMA OHJAA RETRIITTIÄ. - Tämä retki keskittyy illan hämärässä/pimeässä talviseen luontoon.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen ke 13.2. mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 040 080 2430 Kaija. Lähdemme klo 18 retriittiretkelle kimppakyydein

Tapahtuman nimiTäydenkuun retriitti Kuhankuonolla
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 13.02.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun jäsenyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössä. Toimintamme tarkoituksena on edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa. Liikumme yhdessä retkeillen, kävellen, pyöräillen, polkujuosten ja hiihtäen. Teemme läheistä yhteistyötä Raision kaupungin liikunta- ja kulttuuripalvelujen sekä lähialueen yhdistysten kanssa.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.