SijaintiUusikaupunki

AjankohtaAlkaa: 15.04.2018, klo 16.00
Päättyy: 15.04.2018, klo 18.00
KokoontumispaikkaMetsälehdon sauna Haimiossa

Talviuintia Metsälehdon saunalla, Haimiontie 365 Uusikaupunki, sunnuntaisin klo 16-18. Saunan lämmitys hoidetaan vapaaehtoisilla lämmitysvuoroilla. Metsälehdon saunalla on tilavan saunan lisäksi kodikas takkatupa ja lämmitetyt pukuhuoneet naisille ja miehille. Tervetuloa virkistymään avannossa ja nauttimaan hyvistä löylyistä! Nyt voi tilata Vakka-Suomen Latu -hupparin! Suunnitteilla on siis hupparin hankkiminen yhdistyksen nimi- ja logo -painatuksella. Sovituskoot ja värimallit ovat nähtävillä Metsälehdon saunalla sunnuntaina uintiaikaan. Sovitusajasta voi sopia ja mahd. lisätietoja kysellä myös p. 041 4625677. Tämä hyvälaatuinen, mukava huppari on kaikkien halukkaiden tilattavissa, ei tarvitse olla jäsen. Tervetuloa siis uimaan ja saunomaan sunnuntaina klo 16-18! Samalla voi sitten harkita hupparin tilaamista. Tilauksen tekeminen on sitova, eli maksetaan ennen tilaamista. (Kuva on naisten mallista, miesten malli on samantyylinen)

Tapahtuman nimiTalviuintia Metsälehdossa sunnuntaisin.
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusHelppo