SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 25.11.2018, klo 15.00
Päättyy: 25.11.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

vetäjä. Tervetuloa Nurmijärven Ladun avantouintisaunalle! Huomioi muutokset! Tulevana talvella uidaan Pääkaupunkiseudun partiosäätiön Kiljavan leirikeskuksen saunalla, Osoite on Vihtilammintie 45, 05200 Rajamäki. Saunavuorot ovat: •sunnuntaisin: klo 15-20 •keskiviikkoisin: klo 16-21 Saunalla on omat pukuhuoneet + pesutilat ja yhteinen sauna. Huom. Seuraa tapahtumakalenteria, saunailloissa voi tulla poikkeuksia! Kausi- ja kertamaksut talvella 2018 -19 ovat: •Kausimaksu: 100 € •Kertamaksut, 8€/ SL:n jäsen, 10 €/ ei jäsen •Alle 18 vuotiaat ilmaiseksi huoltajien seurassa (Ei ryhmät) Ajo ohje: Rajamäeltä ajetaan Kiljavantietä noin 3 kilometriä ns. Kiljavan kivelle, josta on viitoitus oikealle Kiljavan Partiolaisten leirikeskukseen. Ohessa tietoa Partiolaisten leirikeskukseen: http://www.partiokampat.fi/kiljava/sauna/

Tapahtuman nimiTalviuintia
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHannu Kurppa
Puhelinnumero0405584925

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.