SijaintiJärvenpää
OsoiteStålhanentie 4, 04400 04400 Järvenpää

AjankohtaAlkaa: 26.01.2019, klo 13.00
Päättyy: 26.01.2019, klo 16.00

Järvenpään Latu järjestää Tutustu talviuintiin -tapahtuman Vanhankylän kartanon rantasaunalla (Stålhanentie 4, Järvenpää) lauantaina 26.1.2019 kello 13.00-16.00 välillä. Paikalla on ohjaaja neuvomassa kiinnostuneita tämän jäätävän mukavan lajin pariin. Tilaisuuden pääsymaksu on 5 eur / henkilö. Mukaan tarvitset uimapuvun, pyyhkeen, päähineen, suihkukengät (crocsit tai vastaavat), pefletin ja peseytymisvälineet ja jos sinulla on, niin vedenkestävät hanskat.

Uinti kylmässä vedessä sekä virkistää että rentouttaa. Säännöllinen harrastus parantaa unenlaatua ja laskee verenpainetta sekä stressitasoa. Talviuinti sopii myös lapsille aikuisen ohjauksessa. Laji sopii lähes kaikille, mutta jos sinulla on jokin sairaus, neuvottele ensin lääkärin kanssa.

Tervetuloa tutustumaan talviuintiin!

Tapahtuman nimiTalviuinti tutuksi
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu5 eur

YhteyshenkilöKaj Natri
Sähköpostikaj.natri@kolumbus.fi
Puhelinnumero050 435 1872

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.