SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 03.04.2018, klo 10.05
Päättyy: 14.04.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaVeteraanimaja

Talkoillaan viikoilla 14 ja 15. Tiistaista 3.4 alkaen talkoillaan majan ympäristöstä kaadettut puut polttopuiksi. Hommia ainakin sahureille, halkojille, halkojen kantajille ja risujen polttajille. Jokaiselle löytyy jokin tehtävä. Päivän aloitus n. klo 10:05 ja jatkuu n. klo20:00. Alustavat talkoopäivät 0vat 3 -13.4 kuitenkin niin, ettei sunnuntaina 8.4 alueella käytetä moottorisahaa eikä polteta runsaasti savuavia risukasoja. Soppaa on tarjolla torstaina 5.4, lauantaina 7.4 ja tiistaina 10.4. Muina päivinä ainakin kahvia ja pureskeltavaa. Ohjelma on alustava ja tarkentuu töiden edetessä.

Tapahtuman nimiTalkoo viikot veteraani majalla
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluIlmainen

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero+358405111122

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.