SijaintiÄhtäri
OsoiteKuusikuja 1, 63700 Ähtäri

AjankohtaAlkaa: 12.06.2021, klo 12.00
Päättyy: 12.06.2021, klo 12.45
KokoontumispaikkaÄhtärin Keskustan kuntoradan yläilmoitustaulun/ulkoliikuntatelineiden luona

Suomenselän Samoilijat järjestää kaikille avoimen Tai-chi-kungin lajikokeilun Ähtärissä keskustan kuntoradalla lauantaina 12.6.2021 klo 12.00–12.45. Lajikokeilussa tehdään jooga- ja tai-chi-harjoituksia mindfullness-periaatteella höystettynä. Lajikokeilun ohjaajana toimii Kimmo Peltola. Lajikokeilu järjestetään Keskustan kuntoradan yläilmoitustaulun/ulkoliikuntatelineiden luona. Mikäli saavut paikalle autolla, kannattaa se jättää Vallitien päässä olevalle parkkipaikalle ja kävellä siitä kuntorataa pitkin tapahtumapaikalle. Osallistujien varusteiksi riittää säänmukaisen ulkoiluvaatetus ja vesipullo. Joogamattoja ei tarvita. Tai-chi-kungin lajikokeilu on kaikille avoin ja maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua. Noudatamme viranomaisten ohjeita toiminnassamme. Lisätietoja lajikokeilusta: p. 0400 015 622 / Kimmo. Tervetuloa mukaan!

Tapahtuman nimiTai-chi-kungin lajikokeilu Ähtärissä
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKati Granroth
Sähköpostikati.granroth@gmail.com
Puhelinnumero0505211704

SUOMENSELÄN SAMOILIJAT RY

Suomenselän Samoilijat on Suomen Latu ry:n paikallisjärjestö Suomenselän alueella (Ähtäri, Soini, Lehtimäki). Löydä kanssamme mielekkäitä tapoja liikkua ja nauttia luonnosta!