SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 06.05.2020, klo 17.00
Päättyy: 06.05.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaRaison ABC asema edessä

Sydänviikkoa vietetään tänä vuonna retkeilyn teemalla. Suomen Latu ja Suomen Sydänliitto ovat sopineet valtakunnallisesta yhteistyöstä myös vuonna 2020. RAISION SEUDUN SYDÄNYHDISTYS JA RAISION RINKKA patikoivat yhdessä iltaretkelle Kullaanvuorelle. Retken kohokohta on sydänystävällisten eväiden nauttiminen keväisessä ulkoilmassa. Ota mukaan juomaa. RINKKA TUO retkeen osalistuville hedelmiä.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumista ei tarvita. LÄHDEMME YHDESSÄ KLO 17 KULKEMAAN polkuja pitkin Kullaanvuorelle. TERVETULOA!

Tapahtuman nimiSydänviikon iltaretki peruutettu
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.