SijaintiRaisio
Osoite Tornikatu 9, Raisio eli Tornitalo, 1 krs, sisäänkäynti takapihan puolelta, 21280 21280 Raisio

AjankohtaAlkaa: 02.05.2019, klo 17.00
Päättyy: 02.05.2019, klo 19.00
KokoontumispaikkaYhdistystila Tornila

Luentopaikka: Yhdistystila Tornila, Tornikatu 9, Raisio eli Tornitalo, 1 krs, sisäänkäynti takapihan puolelta Tapahtuma on Raision Seudun sydänyhdistyksen ja Raision Rinkan yhteinen. Aluksi dosentti, kardiologi Pekka Porela luennoi aiheesta: ’Sydämestä ottaa – onko kyse sydänviasta’. Luennon jälkeen on tarjolla hedelmiä ja mehua. Ruokailun jälkeen lähdemme noin tunnin kestävälle kävelylle lähimaastoon. – Tulethan ajoissa paikalle!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen su 28.4 mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija.

Tapahtuman nimiSydänviikko -luento ja kävely
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 28.04.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun jäsenyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössä. Toimintamme tarkoituksena on edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa. Liikumme yhdessä retkeillen, kävellen, pyöräillen, polkujuosten ja hiihtäen. Teemme läheistä yhteistyötä Raision kaupungin liikunta- ja kulttuuripalvelujen sekä lähialueen yhdistysten kanssa.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.