SijaintiMikkeli
OsoiteRaviradantie, 50100 50100 Mikkeli

AjankohtaAlkaa: 24.01.2019, klo 13.41
Päättyy: 24.01.2019, klo 13.41

Perinteinen kaikille tarkoitettu ja ilmainen hiihtotapahtuma. hiihdetään omaan tahtiin ja omalla vauhdilla hoidettuja latuja pitkin. Kohteena on Mikkelin Ladun ylläpitämä Latupirtti Otavan Tattalassa. Osoite on Latupirtintie 32 , 50670 Otava.. Lähtöpaikkoina ovat Kalevankangas , Voitelukopin pysäköintialue, Rantakylän urheilukentän alue tai Otavan Liukkola. Reittien varreltakin voi lähteä ja säädellä siten matkansa pituutta. Hiihtomatkan voi vapaasti valita mielensä mukaan. Reitillä hiihtää keltaisella liivillä varustettu turvahiihtäjä ja moottorikelkka on tarvittaessa käytössä. Latupirtin kahvio palvelee klo 10 - 16. Siellä maksetaan käteisellä rahalla. Tarjolla on kahvi, mehu, tee, kaakao, pulla, voileipä ja jotain muuta purtavaa. Kävijöiden kesken arvotaan lisäksi palkintoja.

Tapahtuman nimiSusiniemihiihto
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSeppo Tiihonen
Sähköpostiseppotiiho@gmail.com
Puhelinnumero0504989674

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.