SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 11.05.2019, klo 10.00
Päättyy: 11.05.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaLykynlampi

Retkeilyjalkaa vipattaa, mutta et tiedä mihin kannattaa suunnata tai mitä pakata mukaan? Tervetuloa Suomen Ladun retkeilykiertuetapahtumaan kuulemaan, mistä löytyy mainioita merkittyjä reittejä ja mitä tarvitset mukaan sulanmaan päiväretkelle! Mukana myös varustevinkkejä yönyliretkeilyyn ja tietoa ohjatuista retkistä. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille retkeilystä ja luonnossa liikkumisesta kiinnostuneille. Retkeilykiertueen tapahtuman järjestävät Joensuun Latu ja Suomen Latu yhdessä. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Fjällrävenin kanssa. Retkeilykiertue vie retkeilyn ilosanomaa 18 paikkakunnalle ympäri Suomen. Miten teen onnistuneen retken? Mitä kamoja mukaan? Miten pakkaan? Tule tutustumaan retkeilymahdollisuuksiin Joensuun lähellä ja hieman kauempana. Tutustu jokamiehenoikeuksiin, Joensuun Ladun toimintaan sekä Joensuun Ladun retkeilyvälineisiin ja -varusteisiin. Tavoitteena on madaltaa uusien, retkeilystä kiinnostuneiden kynnystä aloittaa retkeilyharrastus. Tapahtuma järjestetään Lykynlammen majalla ja sen lähimaastossa klo 10 - 14. Vapaa pääsy. Lisätiedot: Liisa Oura, p. 040 829 4239

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kaikki tervetulleita! Maksuton! Ei ennakkoilmoittautumista!

Tapahtuman nimiSuomen Ladun retkeilykiertuetapahtuma
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöLiisa Oura
Sähköpostiliisa.oura@gmail.com
Puhelinnumero040 829 4239

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.