SijaintiVantaa

AjankohtaAlkaa: 02.05.2019, klo 17.30
Päättyy: 02.05.2019, klo 20.30
KokoontumispaikkaKuusijärven ulkoilukeskus

Retkeilyjalkaa vipattaa, mutta et tiedä mihin kannattaa suunnata tai mitä pakata mukaan? Tervetuloa Suomen Ladun retkeilykiertuetapahtumaan kuulemaan, mistä löytyy mainioita merkittyjä reittejä ja mitä tarvitset mukaan sulanmaan päiväretkelle! Mukana myös varustevinkkejä yön yli -retkeilyyn ja tietoa ohjatuista retkistä. Kuulet myös tulossa olevasta aloittelevien retkeilijöiden Rakastu retkeilyyn -kurssista ja pääset kokeilemaan trangian kokoamista. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille retkeilystä ja luonnossa liikkumisesta kiinnostuneille. Retkeilykiertueen tapahtuman järjestävät Vantaan Latu ja Suomen Latu yhdessä. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Fjällrävenin kanssa. Retkeilykiertue vie retkeilyn ilosanomaa 18 paikkakunnalle ympäri Suomen. Tapahtumassa yhteystietonsa jättäneiden kesken klo 20.00 arvonta, jonka pääpalkintona on Fjällrävenin High Coast 20 -reppu.

Tapahtuman nimiSuomen Ladun retkeilykiertue Vantaalla
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMaarit Kylmäluoma
Sähköpostimaarit.kylmaluoma@elisanet.fi
Puhelinnumero0400 811 570

VANTAAN LATU ja POLKU RY

Vantaan Latu ja Polku ry on perustettu 4.2.1965 ja se toimii Vantaan alueella. Yhdistys järjestää kuntoiluun, ulkoiluun, retkeilyyn ja muuhun luontoliikuntaan liittyviä tapahtumia. Vantaan Latu ja Polku ry:n keskusjärjestö on Suomen Latu ry.