SijaintiKolari

AjankohtaAlkaa: 04.05.2019, klo 12.00
Päättyy: 04.05.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaYllästunturin luontokeskus Kellokas

Retkeilyjalkaa vipattaa, mutta et tiedä mihin kannattaa suunnata tai mitä pakata mukaan? Tervetuloa Suomen Ladun retkeilykiertuetapahtumaan kuulemaan, mistä löytyy mainioita merkittyjä reittejä ja mitä tarvitset mukaan sulanmaan päiväretkelle! Mukana myös varustevinkkejä yönyliretkeilyyn ja tietoa ohjatuista retkistä. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille retkeilystä ja luonnossa liikkumisesta kiinnostuneille. Retkeilykiertueen tapahtuman järjestävät Kolarin kuntoilijat ry ja Suomen Latu yhdessä. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Fjällrävenin kanssa. Retkeilykiertue vie retkeilyn ilosanomaa 18 paikkakunnalle ympäri Suomen. Tapahtumassa klo:14 suoritetaan arvonta paikan päällä osallistuneiden kesken. Pääpalkinnot: Fjällrävenin High Coast 20 -reppu, ja Ticket To The Moon SINGLE MOONHAMMOCK - retkeilijän riippukeinu. (palkintojen nouto klo15 mennessä, tai se arvotaan seuraavalle)(Facebook tai Instagram ei ole osallisena arvonnassa)

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmainen ja avoin kaikille

Tapahtuman nimiSuomen ladun retkeilykiertue saapuu Kellokkaalle
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusErittäin helppo