SijaintiVarkaus

AjankohtaAlkaa: 12.05.2019, klo 13.00
Päättyy: 12.05.2019, klo 15.30
KokoontumispaikkaHonkapirtti

Orinorolle, Kotkanpolulle, Vedenjakajalle tai laavulle yöksi? Retkeilyjalkaa vipattaa, mutta et tiedä mihin kannattaa suunnata tai mitä pakata mukaan? Tervetuloa Suomen Ladun retkeilykiertuetapahtumaan kuulemaan, mistä löytyy mainioita merkittyjä reittejä ja mitä tarvitset mukaan sulanmaan päiväretkelle! Mukana myös varustevinkkejä yön yli -retkeilyyn ja tietoa ohjatuista retkistä. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille retkeilystä ja luonnossa liikkumisesta kiinnostuneille. Retkeilykiertueen tapahtuman järjestävät Varkauden Latu ja Suomen Latu yhdessä. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Fjällrävenin kanssa. Retkeilykiertue vie retkeilyn ilosanomaa 18 paikkakunnalle ympäri Suomen. Tapahtumassa yhteystietonsa jättäneiden kesken kello 15 arvonta, jonka pääpalkintona on Fjällrävenin High Coast 20 -reppu.

Tapahtuman nimiSuomen Ladun Retkeilykiertue
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKati Soininen
Sähköpostikati.soininen@gmail.com
Puhelinnumero0405950869

VARKAUDEN LATU RY

Varkauden Latu ry:n toimintaperiaatteena on toimia ensisijaisesti luonnossa tapahtuvan kuntoliikunnan kuten hiihdon, patikoinnin, pyöräilyn ja retkeilyn edistämiseksi Varkauden kaupungin ja sen ympäristökuntien asukkaiden keskuudessa.

Suomen Ladun strategian mukaisesti Varkauden Latu ry tukee toiminnallaan jokaista löytämään itselleen sopivan tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.