Sijainti ja aikataulu

AjankohtaAlkaa: 04.04.2024, klo 18.30
Päättyy: 04.04.2024, klo 20.00
KokoontumispaikkaKuusijärven ulkoilukeskus, Sipoonkorpi-infotaulu

Kävelemme 4 - 7 km:n mittaisen lenkin säästä riippuen. Lenkin vauhti määräytyy osallistujien mukaan. Kävelemme talvisia metsäpolkuja, joten ota otsalamppu mukaan. Tarvitset kävelyyn soveltuvat jalkineet, säänmukaisen asun sekä omat sauvat. Sauvoja myös lainattavissa – ota yhteyttä ennakkoon. Kokoontumiset aloitetaan verryttelyllä ja lopuksi venytellään. Matkan varrella annetaan vinkkejä sauvakävelytekniikasta. Avoin tapahtuma, joka ei vaadi ilmoittautumista. Osallistuminen on maksuton.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei tarvitse ilmoittautua.

Tapahtuman tiedot

Tapahtuman nimiSauvakävely Kuusijärvellä
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiSauvakävely
Ilmoittautuminen 04.04.2024 mennessä

Tapahtuman yhteystiedot

YhteyshenkilöMaarit Kylmäluoma
Sähköpostimaarit.kylmaluoma@elisanet.fi
Puhelinnumero0400 811570

VANTAAN LATU ja POLKU RY

Vantaan Latu ja Polku ry on perustettu 4.2.1965 ja se toimii Vantaan alueella. Yhdistys järjestää kuntoiluun, ulkoiluun, retkeilyyn ja muuhun luontoliikuntaan liittyviä tapahtumia. Vantaan Latu ja Polku ry:n keskusjärjestö on Suomen Latu ry.

Katso yhdistyksen omat sivut