SijaintiTampere

AjankohtaAlkaa: 13.06.2017, klo 17.56
Päättyy: 13.06.2017, klo 17.56
KokoontumispaikkaTampereen Rautatieasema

Vuoden 2017 ruskaretki tehdään Kilpisjärven seudulle. Ajankohta on syyskuun ensimmäinen viikko 36. Matkat tehdään Tampereelta junalla makuupaikoilla ja tilausbussilla. Yöjuna lähtee Tampereelta perjantai-iltana noin klo 22. Bussi ajaa lauantaina Kilpisjärvelle ja tarvittaessa hieman Norjan puolelle. Paluumatka tapahtuu siten, että ensin matkustamme lauantaina 9.9. bussilla juna-asemalle ja bussimatkan jälkeen siirrymme etelään lähtevään yöjunaan. Tampereella olemme varhain sunnuntaiaamuna 10.9. Ruskavaellus on pienryhmissä (ryhmien koko yleensä 3-8 henkilöä) tehtävä patikkaretki, jonka aikana tarvittavat varusteet kannetaan rinkassa. Yöpyminen vaelluksella tapahtuu autiotuvissa, laavuissa ja/tai teltoissa. Jokainen pienryhmä huolehtii itsenäisesti omasta muonituksestaan, retkeilyvarustuksestaan sekä vaellusreittinsä suunnittelusta. Ruskavaellukselle ilmoittautuminen tapahtuu Taivaltajien nettisivulla taivaltajat.sporttisaitti.com olevasta linkistä. Saat samalla ilmoittautumiskoodin, mikä on samalla henkilökohtainen viitenumero. Maksamalla ilmoittautumisen yhteydessä ennakkomaksun 40,- euroa (jota ei palauteta) Tampereen Taivaltajien tilille FI71 3636 3010 7143 43 viimeistään keskiviikkona 26.7.2017 varmistat paikan retkelle. Jälki-ilmoittautumisia ruskavaellukselle ei oteta vastaan. Jos ennakkomaksun maksanut ja ilmoittautunut peruu matkansa 7.8.2017 jälkeen, joutuu hän maksamaan koko matkan hinnan. Sairastumisen varalta kannattaa ottaa vakuutus. Matka on tarkoitettu ensisijaisesti yhdistyksen jäsenille. Infopalaveri retkestä ja lopullinen ryhmien muodostaminen järjestetään Taivaltajien Kerhohuoneella maanantaina 7.8 klo 18. Retken hinta on omakustannehinta sisältäen bussi- ja junamatkat, ja se riippuu osallistujien määrästä, mutta on korkeintaan 220 euroa. Ilmoittautumisen yhteydessä täytä myös retken esitietolomake http://taivaltajat.sporttisaitti.com/jaostojen-toimintaa/retkeilyjaosto/esitieto Voit myös lukea ruskaretken yleisistä periaatteista, vuoden 2016 järjestelyistä sekä palautekyselyn tuloksista Taivaltajien nettisivuilta, http://taivaltajat.sporttisaitti.com/jaostojen-toimintaa/retkeilyjaosto Voit alkaa suunnittelemaan omaa retkeäsi, ja maastovaelluksen sijaan voit myös käyttää vaikkapa Kilpisjärven majoituspalveluita hyväksesi ja tehdä päiväretkiä lähiympäristöön. Myös Ruotsin ja Norjan lähialueet ovat vaeltajien tavoitettavissa, esim. Pältsan alue. Tiedustelut: Johanna Välimäki, puh. 040-7525116 ja sähköposti valimaki.johanna(at)gmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Paikkoja 38, varapaikkoja 4

Tapahtuman nimiRuskaretki Länsi-Lappiin 1-10.9.2017
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu220€/jäsen

Yhteyshenkilö Johanna Välimäki
Sähköpostivalimaki.johanna@gmail.com
Puhelinnumero040-7525116

TAMPEREEN TAIVALTAJAT RY

Tampereen Taivaltajat ry on vuonna 1958 perustettu kuntoliikunnan ja retkeilyn parissa toimiva Suomen Ladun jäsenyhdistys. Yhdistyksemme kuuluu Hämeen Latualueeseen.

Toiminta-ajatuksena on tehdä luonnossa tapahtuvasta liikunnasta kansalaistapa. Tätä toiminta-ajatusta yhdistyksessämme toteutetaan järjestämällä kuntoliikuntatilaisuuksia, retkiä ja vaelluksia sekä koulutusta.