SijaintiAskola

AjankohtaAlkaa: 05.06.2018, klo 18.00
Päättyy: 05.06.2018, klo 19.30
KokoontumispaikkaMustanlähteentie 5, Monninkylä

Hei hiihdon ystävä!! Askolan Hiisi yhteistyössä Suomen Ladun kanssa järjestää Rullahiihto tutuksi-tapahtuman tiistaina 5.6. klo 18:00-19:30. Koulutuspaikkana on Muovi-Heljanko Oy:n parkkipaikka. Osoite on Mustanlähteentie 5, Askola. Pue päällesi mukavat ulkoliikuntavarusteet sään mukaan. Tapahtumaan osallistujat saavat kurssin ajaksi lainaksi kaikki rullahiihtoon tarvittavat välineet: Marwe rullasukset, monot, polvisuojat, kypärät, hanskat ja sauvat. Jos haluat ottaa omat monot mukaasi, tulee ne olla NNN-siteisiin sopivat. Jos haluat käyttää omia hanskoja, kypärää tms. tarvittavaa, niin sekin käy, mutta kiertueautossa on kaikille ilmoittautuneille välineet mukana. Aluksi kerrotaan hieman rullahiihdosta ja sitten opetellaan perusasioita eli rullasuksilla pystyssä pysymistä, jarruttamista ja turvallista etenemistä. Sitten syvennytään vielä tekniikoihin. Aloitetaan perinteisellä tyylillä ja vaihdetaan lopuksi luisteluun.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiRullahiihto tutuksi