SijaintiNousiainen

AjankohtaAlkaa: 28.04.2019, klo 10.00
Päättyy: 28.04.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaNousiaissten Henrikin koulu

Retki on kaikille avoin opastettu retki. Oppaana toimii biologi Mika Lehto. Lähtö tilausajobussila Nousiaisten Henrikin koulun pihasta (Moisiontie 16) klo 10.00, paluu iltapäivällä. Opastetun kierroksen jälkeen mahdollisesti keittolounastarjoilu. Osallistujille ilmoitetaan asiasta myöhemmin. Luontokapinetti on luonto- ja ympäristökasvatukseen erikoistunut luontotiedon keskus, jossa on kattava ja monipuolinen luontonäyttely. Luontonäyttelyyn on mahdutettu kuvainnollisesti koko maailmankaikkeus. Se kertoo kävijälleen maasta, maata peittävistä metsistä ja soista, niiden eläimistä ja kasveista sekä kaikkea tätä ympäröivästä ilmakehästä aina avaruuteen asti. Retkestä peritään kustannusten mukainen hinta sisältäen bussimatkan, sisäänpääsymaksun, opastuksen sekä mahdollisen lounaan. Tiedustelut ja ilmoittautumiset 15.4. mennessä: sähköpostilla kuhankuono(at)gmail.com tai puh. 040 777 5980.

Tapahtuman nimiRetki Yläneen luontokapinettiin
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHilkka Stenroos
Sähköpostihilkka.e.stenroos@gmail.com
Puhelinnumero+358407775980

KUHANKUONON LATU JA POLKU RY

Yhdistyksen tarkoitus on ympärivuotisella toiminnallaan vakiinnuttaa luonnossa tapahtuvaa kunto- ja virkistysliikuntaa, tehdä retkeily tunnetuksi ja yleiseksi tavaksi sekä edistää ulkoilukulttuuria ja ulkoilun hyviä tapoja järjestämällä retkiä, tapahtumia, tempauksia, koulutusta, vaelluksia ja luontoon tutustumista.