SijaintiNurmijärvi
Osoite, 01840 01840 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 27.04.2019, klo 18.00
Päättyy: 28.04.2019, klo 00.00

Retkeilyn peruskurssin yöretki Teijon kansallispuistoon. Kuljemme ryhmässä ja majoitumme maastossa teltoissa. Päivämatka 10 - 15 km. Ruokaa laitamme retkikeittimillä. Ruoan ja juomaveden jokainen hankkii ja kuljettaa itse. Voit osallistua jos olet NurLan jäsen ja 18 vuotias. Omaat normaalin fyysisen kunnon ja pystyt kantamaan varusteesi retken ajan. Sinulla on tarvittavat retkeilyvarusteet ja osaat käyttää niitä. Järjestät oman kyydin / kimppakyydin Teijoon. Osallistumismaksu palautetaan sairaustodistusta vastaan. Mikäli järjestäjille force majeure este maksu palautetaan. Retken ohjaavat Paula Forsberg ja Jani Kaila.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen 1 - 10.4 henkilökohtaisesti puhelimitse p. 040 5111122. Ilmoittautumisesi yhteydessä saat viitenumeron osallistumismaksun maksamiseen. Valmistaudu antamaan sähköposti osoitteesi johon haluat lähetettävän tarkempi ohjeistus.

Tapahtuman nimiRetkeily kurssi
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Osallistujat10
Ilmoittautuminen 10.04.2019 mennessä
Hinnoittelu30€ / Jäsenhinta

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero+358405111122

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.