SijaintiKarkkila

Päättyy: 29.12.2018, klo 17.00
KokoontumispaikkaVanha Turuntie 28, 03600 Karkkila

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tule mukaan taivaltamaan ja rentoutumaan sekä juhlistamaan luonnon ja ihmisen välistä yhteyttä Karkkilan Ladun järjestämälle Rauhanpatikalle Rauhan päivänä 29.12.2018! Osallistumismaksu on 15 €/hlö. Hinta sisältää opastuksen, keittolounaan, saunan ja paluukuljetuksen Haukkamäen koululle. Ennakkoilmoittautumiset 20.12.2018 mennessä osoitteeseen karkkilanlatu@gmail.com. Lähtö on Haukkamäen koululta klo. 08.00. Reitti kulkee pitkin vanhaa Ilves-reittiä Vuotinaisten leirikeskuksen rantasaunalle, jossa odottavat sekä kuumat löylyt että virkistävä avanto. Matkaa kertyy n. 25 km, joten varaathan mukaan hyvät jalkineet ja säänmukaisen varustuksen. Suurin piirtein puolessa välissä matkaa on tarjolla lämmin ruoka. Suosittelemme kuitenkin varaamaan reppuun pientä evästä, jotta energiatasot eivät pääse tippumaan. Vuotinaisista järjestetään paluukuljetus takaisin Haukkamäen koululle. Leirikeskuksen rantasauna, avanto ja lähialueen ulkoilureitit ovat kaikkien käytössä klo 13.00 lähtien.

Tapahtuman nimiRauhan Patikka
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 20.12.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu15€/hlö

YhteyshenkilöKarkkilan Latu Teemu Linnakoski
SähköpostiTeemu.linnakoski@gmail.com
Puhelinnumero+358404844817

KARKKILAN LATU RY

Karkkilan Latu on vuonna 1954 perustettu yhdistys, joka hoiti ja kehitti esimerkillisellä tavalla Karkkilan liikuntapalveluita. Isoimpana projektina Karkkilan Latu pyöritti Haukkamäen laskettelurinnettä latuverkostoineen terveellä ja aktiivisella talkoohengellä yhteistyössä kaupungin kanssa.